жазу нені білдіреді - пиктографиялық жазу

페이지 정보

작성자 Genesis Born 작성일24-10-02 02:09 조회15회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жазу нені білдіреді - пиктографиялық жазу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=лүпілдей+соқты+жас+
 
 
лүпілдей соқты жас жүрек - фариза оңғарсынова жыр жинақтары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
бесеудің хаты композициялық талдау - бесеудің хаты шерхан мұртаза [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
ауыр жеңіл тапсырмалар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=бжб+тжб+балдар+кест
 
 
бжб тжб балдар кестесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
рефлексия бес саусақ әдісі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
о бытовом насилии в казахстане қатты дәрілік заттар презентация, дәрілік заттардың мөлшері бесатар повесі талдау, бесатар повесі крейгель жол тәртібін білейік слайд оспанхан әубәкіров сықақ әңгімелері, оспанхан әубәкіров өлеңдері перевод слов на латиницу, латинский казахский алфавитФариза Оңғарсынова – қазақтың ақын қызы, халық жазушысы. Оның поэзиясы жарқын әрі мейірімділікке толы. өлең сүйер оқырмандарға Фариза. Лүпілдей соқты жас жүрек,еркелеп назбен қарадым."Поезда-ақ хатты жазшы?!" деп,елжірей қалды жанарың.Сезімтал жүрек, жас жаным -бәрі де сен деп. © Фариза.Автор: Шерхан Мұртаза. Жиырмасыншы ғасырдағы ұжымдастыру науқаны елді жаппай аштыққа ұшыратып, ел басына зауал тудырды. Қолдан ұйымдастырылған зымиян саясатқа қарсылық білдірген Ғабит. Шерхан Мұртазаның "Бесеудің хаты" драмасы. Мақсаты: 10.1.1.1Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну. Шерхан Мұртаза "Бесеудің хаты". Сабақтың мақсаты: – тарихи драмада бейнеленген адамдар тағдыры арқылы өмір шындығын, автор идеясын ұғындыру. Күтілетін. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» атты драмасына арқау болған — ел басына түскен азапты күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион. Толығырақ. 3104. 5 рет жүктелген. Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 10 сынып. Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік. беріледі. 770 тг 578 тг. 578тг Сатып алу. Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге. Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз! Қатысу. Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Жамбыл облысы, Т.Рысқұлов ауданы, Абай атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.Жұмбақтар. Түнде бармын, Күндіз жоқпын. /жұлдыз/ 3- топ тапсырмасы: АНТОНИМ Сын есім. Етістік Зат есім. Есімдік Үстеу ауыр-жеңіл, кең-тар, ыстық-суық, жас. Жаңа тақырып. Ауыр және жеңіл.(Түрі және көлемі бірдей заттарды өлшей отырып салыстырып көрсету) түсіндіру. Оқулықпен жұмыс: салыстыру. 5 тапсырма: Тышқанға. Ауыр жеңіл Учебные ресурсы Wordwall. Ауыр жеңіл. Мақсаты: Балаларда әр түрлі заттар мен материалдардың өз салмағы болатыны туралы түсінік қалыптастыру. Тәрбиелілігі: Заттарды салыстыра отырып. Тапсырмалары. Топыраққа түскен ауыр металдар негізінде оның беткі қабатында Осы себептен топырақ қабатындағы ауыр металдардың уыттылығы осы жылжымалы түрінің. Әдісі бойынша рефлексия жасады. «Жаз» тобы жаз туралы эссе жазды және өз жұмыстарына «Бес саусақ» стратегиясы негізінде рефлексия жасады. Бес саусақ» әдісі, Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. Бас бармақ – басты мәселе. Балалы үйрек – бірлесу. Ортан терек – ойлану. Шылдыр шүмек. Рефлексия: «Бес саусақ» тәсілі арқылы кері байланыс. «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. Өтілген тақырып бойынша сұрақтар топтар арасында бір-біріне қойылады. Мысал келтіре отырып, сұрақтарға. Бес саусақ» жаттығу әдісіШарты: Осы 4 жол өлеңнен не түсінгендеріңізді айтыңыздар.Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Беске бесті қосқандаТең. 6 Рефлексия. Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды «Смс» әдісі Оқушылар сабақтан алған әсерлерін «Смс» әдісі арқылы жеткізеді. Рефлексия: «Бес саусақ» тәсілі арқылы кері байланыс. «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. Өтілген тақырып бойынша сұрақтар топтар арасында бір-біріне қойылады. Мысал келтіре отырып, астана туралы мәтін сұрақтарға.
кош бол молданазар текст
мүгедек балалар туралы заң
500 бұйрық үйден оқыту
научная статья - это
жинақсыз тізбек

.
==============================================================

~~~~~ отан отбасынан басталады эссе казакша 4 сынып ~~~~~

==============================================================
.