оған қоса үтір - сызықша қойылу себебі
페이지 정보
작성자 Leilani 작성일24-06-03 05:29 조회61회 댓글0건관련링크
본문
оған қоса үтір - сызықша қойылу себебі [Подробнее...]
Бәрімен де жолыққың келеді оған уақыт аз А) қос нүкте, үтір В) сызықша, сұрау белгісі С) тырнақша, нүктелі үтір Д) үтір, сызықша Е) сызықша, жақша 17. Қай жерге тыныс белгілері қабаттаса қойылады. А) үтір В) қос нүкте С) нүктелі үтір Д) тырнақша Е) жақша 11. Қойылмаған тыныс белгісін тап Жақсы адам елдің ырысы. А) қос нүкте В) сызықша С) үтір Д) нүкте Е) сұрақ белгісі 12. Бәрімен де жолыққың келеді оған уақыт аз А) қос нүкте, үтір В) сызықша, сұрау белгісі С) тырнақша, нүктелі үтір Д) үтір, сызықша Е) сызықша, жақша 17. Қай. Әнші-ақындар тобына жататын талантты жаңдардың өзіндік ерекшелігі=күйшілік пен ақындықты қоса меңгерген; әншілікке қоса спорт өнерін меңгерген; сөзін, әнін шығарып, сол өзі орындаған. Әріп пен дыбыс санында айырмашылығы бар сөз: Зиян /Акула ешқашан тоймайды, аузына не түссе, соны жұта береді/. Сызықшаның қойылу себебі: жалпылауыш сөздің алдынан қойылған. Н. Нәрестенің дүниеге келуіне қатысы жоқ салт=Тойбастар. Оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын тыныс белгілері= Сызықша, үтір. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар:+++ педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік. Үтірдің қойылу себебі, дұрысын белгілеңіз. Балалары, біз тірі тұрғанда апам кедейлікті ойлайтын кісі емес еді. Және оған мұқтаждықтың да болмағандығы мәлім. айтылған автор сөзінің екі жағынан үтір және сызықша қойылады деген ереже. 10 жауап. Мен кейінгі кезде ашуланшақпын. Себебі неде? Белгісіз Психологиялық кеңес сұрақ қойды. 126k сұрақ. 318k жауап. 153k пікір. Бастауыш пен баяндауыштың арасына сызықша қойылатын жерді тап. А) Көңіл кірлесе, сол жаман. В) Үңгір іші қараңғылана түсті. Е) Ол ол ма, одан да бетері бар. 7. Қос нүктенің қойылған орнын анықта. Қарт күрсінді: Ұлым, желік қуыпсың! 10. Үтірдің қойылу себебі. Менің ұғуымша, терең сын. А) Шартты бағыныңқылы сабақтас. Үтір, сызықша. Нақыл сөздердің авторы. Сұрау белгісі, леп белгісі. Өз ішінде үтірлері бар айқындауыш мүше. Жақша, нүкте. Лепті интонациямен айтылған сұраулы сөйлем. ІІ топ. 1. Н ү к т е. Нүкте, біріншіден, сөйлемнің аяқталғандығын білдіріп, оны басқа сөйлемдерден бөліп тұрса, екіншіден, ол сөйлемнің хабарлы сөйлем екендігін байқатады. Мысалы, Жанат осы үйдің ер жеткен жалғыз баласы. Ұлы да, қызы да қадірлі қонағы да бір өзі. Шаршап шыққанға ұқсайды. Тіл қатпастан қарақат көзін анасына бір, Бейсенге бір төңкере салмақпен қарады да, үлкен бөлмеде ерсілі-қарсылы жүре берді. Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнына қажетті сөздерді жаз. 1. Жазғытұры қалмайды сызы. 2. Ата-анадай күннің көзі. 4. Абайдың әкесі Құнанбай оқуды, білімді бағалаған. Ол өзінің балала. Жалпы бұрынғы көшпелі халық мәдениет деген ұғымды білмеседе, оны сақтап қадірлеп жүрген (мысалы: төрт түлікке уақытылы қарау, қадағалау, тамақтанар алдында қол жуу, жалпы жуыну) менімше бұның бәрі мәдениет. Спасибо. Оцените пользу ответа. Мозг Отвечающий. Остались вопросы? Задать вопрос. Лучшие помощники. Аралас құрмалас сөйлемнің арасына үтір мен сызықшаның қойылу себебін анықтаңыз. Егер мұғалім болғымыз келсе, жалдайтын ауыл да табылды, менің. 10 жауап. Мен кейінгі кезде ашуланшақпын. Себебі неде? Белгісіз Психологиялық кеңес сұрақ қойды. 126k сұрақ. 318k жауап. 153k пікір. Бастауыш ол, зарядка для макбука алматы бұл, мынау, сонау, анау деген сілтеу есімдіктерінен жасалып, баяндауыш атау тұлғадағы зат есім немесе зат есім мағынасындағы басқа сөз табы болғанда, сілтеу есімдіктерінен кейін сызықша қойылады: Бұл. – адам көз сүйегі, – деді ханға (Абай). Сонау – біздің бие. Анау – емен ағашы. Бірақ бұл – қайтқаны емес, толғанып қалып, бірнеше тәсіл тапқаны (Ғ.Мұстафин). Соғысты біз сүймейміз ел жылатқан. Ол – ісі қанқұмардың қарғыс атқан (Жамбыл).
нан тарихы - нан писиретин адамды калай атайды [Читать далее...]
Осылайша біз нан деп атап жүрген тамаша өнім пайда болған. Мысырлар үш технологияны бір процеске біріктірді: жақсы сапалы астық өсіру, тас диірмендерде ұн тарту, нан пісіруде ашыт- қыны қолдану. 50 ғасыр бүрын фараондар наубайханасында ше- берлердің пісірген нандары қазіргі кездегі бөлке, кірпіш нандар сияқты жүмсақ, қопсыған, дәмді және хош иісті болған. Апіыған қамырдан қопсыған нан пісіру өнері үш мың жылдай бұрын ежелгі мысырлардан Грецияға жетті. Нанның алуан түрлері кедейлер жейтін қарапайым ұннан тартылған нандардан бастап «ахиллес» деп аталатын май қосылған нандарға дейін дайындалды. Осылайша біз нан деп атап жүрген тамаша өнім пайда болған. Мысырлар үш технологияны бір процеске біріктірді: жақсы сапалы астық өсіру, тас диірмендерде ұн тарту, нан пісіруде ашыт- қыны қолдану. 50 ғасыр бүрын фараондар наубайханасында ше- берлердің пісірген нандары қазіргі кездегі бөлке, кірпіш нандар сияқты жүмсақ, қопсыған, дәмді және хош иісті болған. Апіыған қамырдан қопсыған нан пісіру өнері үш мың жылдай бұрын ежелгі мысырлардан Грецияға жетті. Нанның алуан түрлері кедейлер жейтін қарапайым ұннан тартылған нандардан бастап «ахиллес» деп аталатын май қосылған нандарға дейін дайындалды. Каравай — орыс аспаздығында кең тараған, бірақ әр түрлі өнімдерге қатысты айтылатын сөз. Кішкентай домалақ немесе сопақша салмасыз тоқаштар мен пирожкилерді де, кейбір облыстарда қалың таба нандарды, басқа. Нан туралы шығарма. Әр адам күн сайын үстел басынан дәмді, хош иісті және жаңа піскен нанды көргісі келеді. Нан – адамзаттың басты құндылығы, ол. 1.Нан қайда сатылады? 2.Ұнды неден жасайды? 3.Егін егетін адамды қалай атаймыз? 4.Қазақ халқының ұлттық нанның бір түрі? 5.Егінді қандай көлік түрімен жинайды? 6.Ұнды немен илейді? 7.Ас атасы не? 8.Нан пісіретін адамды қалай атаймыз? 9.Күзде егіншілер не жинайды? IV бөлім:Ойын:"Түйме салу сайысы". Екі топтан мерген мықтылары шығады.әр топтан 3 оқушыдан. Ойын шарты:Балалар кезек-кезек түймелерді 1 метр қашықтықтан 3 рет жәшікке лақтырады.Дәл көздеп,жәшіктің ішіне түсірсе 1ұпай беріледі. V бөлім:Ребус шешу. Екі топқа ребус беріледі.Тез әрі дұрыс шешу керек.Және екі топқа ортақ тағы бір ребус беріледі.Қай топ тез шешсе сол топқа ұпай беріледі. Нан туралы шығарма. Әр адам күн сайын үстел басынан дәмді, хош иісті және жаңа піскен нанды көргісі келеді. Нан – адамзаттың басты құндылығы, ол. Қазан басындағы ас пісіретін адамды (еркек, әйел) қазаншы дейді. немесе тауықтың 5 жұмыртқасы, немесе 1 келі нан құрамындағы ақуызға тең. Қазақтың «Ас адамның арқауы» деген мақалы босқа айтылмаса керек. Ең дәмді нан тағамы тоң май, жұмыртқа араластырып пісіретін чурек. Қытайдағы қазақтардың санының өсу қарқыны айтарлықтай жоғары: 1949 ж. 493 000-нан көп 1979 ж. 898 0 ж. ж. 994. Нан – адам баласының басты қорегі. Ол бидай ұнынан жасалады. Біз нанның тарихы туралы не білеміз? Адамның бұл тағаммен ауқаттанып келгеніне 10-15 мың жылдай уақыт болды деп есептелінеді. Мұны Кіші және Орта Азия, Солтүстік Шығыс Африка және Қытай аумағында жүргізілген археологиялық зерттеулер көрсетті. Нан қасиетті. Адам кез келген тамақты екі күн жесе, ол қанша нәрлі болғанымен сол тамақтан жалығады. Ал бірақ адам баласы өмір бойы наннан шықпайды, наннан зерікпейді, жалықпайды. Дастарқаныңыздың үстінде күнде нан тұрмаса, көңіліңіз де, дастарқаныңыз да – орта, берекеңіз кетіп, дүние ойсырап тұрған секілді басқа тамақ көзіңізге көрінбейді. Нанның қасиеттілігінің өзі осыдан-ақ көрінеді. Бидай ұны, бидай наны – асхананың мырзасы, астың атасы саналады. Онсызда би, бек сөздері төре, мырза дегенді білдіреді. Яғни бидай атауының өзі де оның дәндердің биі екендігін көрсетіп тұрғандай. Бидай егіншілігі өлкемізде ерекше орында. Қамыр дайындамаларын пісіру. Нан өнімдерінің шығымы. Қара бидай ұнынан. Нан және нан өнімдерінің ассортименті. Нан және нан өнімдерінің технологиясы. Нан шығымына әсер ететін факторлар. Қара бидай ұнының шығымдық нормасы. Мақсаты: нанның адам еңбегімен келетінін, оған көп еңбек жұмсалатынын жеткізу, нанды қастерлеуге, еңбек адамын құрметтеуге баулу, сөздік қорларын арттыру. Жоспар: І. Кіріспе 1. Нан қасиетті тағам 2. Нанның ұлылығы ІІ. Қорытындылау 1. Тағамның ең асылы нан V. Пайдаланылған әдебиеттер. Мақсаты: көз ашып ауырса нанның адам еңбегімен келетінін, оған көп еңбек жұмсалатынын жеткізу, нанды қастерлеуге, еңбек адамын құрметтеуге баулу, сөздік қорларын арттыру 1. Кіріспе Нан – біздің Отанымыздың байлығы, халықтың негізгі тамақтану өнімі болып табылады. Нан сапасы егіс шаруашылығымен өте тығыз байланысты. Ал егістіктен біз астық аламыз. Алған астығымыздың сапасы неғұрлым жоғары болса, одан алған өнім сапасы да соғұрлым жоғары болады. Астық өндірілсе – ауыл шаруашылығының ірі саласы. Нан адамзаттың басты құндылығы, ол молшылықтың және әл-ауқаттың белгісі. Оны ешқандай тағам алмастыра алмайды. Соғыс жылдарында көптеген адамдар, тіпті бір тілім нанға қол жеткізе алмай, аштықтан көз жұмған. Сондықтан, егде жастағы кісілер бұл тағамның қадірін біліп, оның жерде жатқаның көрсе, «обал болады» деп көтеріп қояды. Менің атам үстелде нанның қоқымдары қалып қойса, міндетті түрде жинап жеп қоятын. Бұрын заманауи технологиялар болған жоқ, барлық зат қолмен жасалып, үлкен шеберлік пен күшті қажет еткен. Әр отбасы егіс алқаптарында аянбай тер төгіп, бидай өсірген. Сол себепті, біздің ата-бабаларымыз нанды ерекше құрметтеген және жоғары бағалаған. I бөлім. Алғашқы қауымдық адамдар өмірі. Алғашқы адамдардың пайда болуы, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған ОЖСБ сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш құралы. iTest – қазақ және орыс тілдеріндегі 20. Қоса беріліп отырған "Нанның және нан-тоқаш, кондитерлік өнімдердің қауіпсіздігіне қойылатын талаптар" техникалық регламенті бекітілсін.
эпилепсия деген не презентация, эпилепсия презентация қазақша баланың денесі құрғақ болса көктөбе демалыс орны, көктөбе телемұнарасы биіктігі бопсалау туралы тәрбие сағаты, адам саудасы туралы тәрбие сағаты ғұн империясы қашан құрылды, ғұн империясының негізін қалаушы прфдфь, гарыш сапары геопортал вступление в палату юридических консультантов, взносы в палату юридических консультантов
дәреже табу
купить грузовик до 5 тонн в казахстане
сағыныш оразайқызы қызым менің текст
вязание шапок с отворотом спицами схемы современные модели
әбілқайыр хандығының жер аумағы
.
==============================================================
~~~~~ бақсы балгер деген не ~~~~~
==============================================================
.